Pages

01 May 2010

TAHNIAH WAHAI AKU!!!!

Salam muhibbah semua

Sudah sekian lama tidak ku meng-update blog ku ini. Niat dihati ingin mencoret tentang tentang kehidupanku di K1 pada hari Jumaat baru-baru ini (semalam) akan tetapi niatku serta segala perancanganku untuk hari Jumaat terbatal dengan hanya satu panggilan yang aku terima pada jam 9 pagi Khamis.

Cik Alang : Salam. Bakpe mu angkat tepon takdi?

Cik Anjang : Aku tubek jak takdi. Bakpe mu tepon aku?

Cik Alang : Takdi uteh tepon cik lang..Mama long ye dok leh jage Mea n Leeya esok. Cik lang pulok ade kelah esok dari kul 9 pa kul 12. Carry mark aku rendoh dekpon untuk subjek ning so aku dok leh poteng r. Cik anjang abih doh exam kang?

Cik Anjang : Hoo..abih doh. Nok suruh cik angjang jage budok due orang tu ke?

Cik Alang : Gitu ah lebih kurang. Kekgi cik lang gi ambik cik anjang deh.

Cik Anjang : Weh..Barang dok kemah lagi ning. Malang-malang ah sket deh. Macang banyok je barang orang ning.

Cik Alang : Ooo...dakpe-dakpe, cik anjang siap kemas, tepon r ke cik lang.

Cik Anjang : Bereh boh. Assalamualaikum.

Cik Alang : Wa'alaikumussalam.


Okey, segala plan aku akan tergendala. Jadual aku untuk keluar dari K1 pada hari Sabtu terpaksa ditukar kepada hari Khamis malam. Barang-barang masih setia di dalam bilik J1010 tanpa diusik dan aku sudah berjanji dengan Cik Snoopy dan Cik Farah untuk ke KLCC pada jam 1130. Tanpa melengahkan masa, aku terus mengemas segala benda kat atas meja study aku dan aku berjaya menyiapkannya dalam masa 2 jam. Yang selebihnya aku siapkan pada sebelah malamnya dan aku berjaya meng-packing barang-barang aku dalam masa 2 jam lebih. TAHNIAH WAHAI AKU!!!!

p/s: Sangat banyak barang-barang aku sampai tak muat satu kereta Perdana.