Pages

22 April 2010

Dulu-Kini-Selamanya MUDA

Aku tak sangka bahawa aku akan tergolong dalam golongan pelupa seperti entri aku sebelum ini. Tapi tahap ke-pelupa-an aku tidaklah seteruk kawan blogger yang aku tak kenal tu. Pada malam 22 April 2010 (malam tadi lah) aku menerima beberapa mesej dan wall post kat facebook yang mengucapkan Selamat Hari Jadi untuk aku. Saat aku menatap monitor laptop aku yang sangat berjasa ini, satu perasaan pelik dan ingin tahu timbul di fikiranku. Kenapa mereka-mereka ini mengucapkan Selamat Hari Jadi kat aku terlalu awal kerana hari lahir aku 24 April, aku bermonolog sendiri. Adakah kalendar aku salah? Tak mungkin lerana petang tadi (21 April) aku baru sahaja menduduki peperiksaan Pelbagai Sistem Tubuh dan Terapi yang macam nak membunuh soalannya. Kemudian aku berfikir-fikir lagi,kenapa?? Akhirnya aku mendapat jawapanya setelah aku melihat column profile ku di muka buku.

Information
Siblings:
Amiko Mohamado
Junaidah Awi
Mattshinodamiya Zin
Asmahani Mokhtar
Birthday:
April 22, 1989

Bithday aku 22 April rupanya. Ish malu nya memang tidak terkata. kah3

Sempena epi besday aku yang ke-21 ini, ingin aku mengucapkan ribuan,jutaan berbillio-billion terima kasih buat Tuan Haji Mokhtar bin Salleh dan Puan Hajjah Maziah binti Saleh atas jasa,kesabaran dan segala-galanya yang telah diberikan kepada anakmu yang kronik ini. Terima kasih umi kerana melahirkan saya. Terima kasih kepada mereke-mereka yang ingat dan wish haapy birthday kat aku.

Check-list untuk tahun ke 21 aku hidup :

1. Tambahkan amalan dan ilmu agama
2. Ingin menjadi anak,kakak, adik, cik anjang, kawan, STUDENT dan pharmacist yang paling terbaik (sori cg BM, tatabahasa memang lingkup)
3. Semoga aku lebih prihatin dengan keadaan orang sekeliling aku
4. Menjalankan kehidupan yang lebih normal (buat masa sekarang agak serabut)
5. Menjadi lebih 'weng'-MATANG itu sesuatu yang RUMIT




p/s: Moga-moga semuanya selamat (caption iklan keselamatan jalan raya)