Pages

18 April 2010

NSAIDs, Analgesic and Drug for Gout Treatment


Aku baru sahaja selesai memeningkan kepala dengan membaca nota NSAIDs, Analgesic dan ubat untuk gout treatment. Agak seronok juga buat reversion dengan tajuk ni sebab dulu pernah buat assignment tentang tajuk ni jadi aku sudah ada sedikit info tentang semua drug ni. Senang la sikit nak faham. Tapi aku pun tak tahu kenapa aku guna material ni sebagai tempat untuk aku membuat nota aku sendiri. Sebenarnya aku malas nak ambil kertas kat atas rak tu walaupun rak tu cuma atas kepala aku je. Kebetulan benda tu memang sudah tersedia di atas meja study aku (terlebih ambil masa lap air yang tumpah tadi) jadi aku guna je la kertas tu....KERTAS TISU!!! Inilah hasil seni yang telah aku cipta selama 1jam setengah aku study tadi.




p/s: Sori lah kalau korang tak nampak atau tak boleh baca apa yang aku tulis. Untuk info lanjut, sila refer lecture note Dr Hesham yerr (untuk Rx2 je la)