Pages

15 May 2011

FAHAM!!!!!!!!!!!

Aku tak FAHAM apa yang di-FAHAM-i oleh seseorang yang bertanyakan soalan.....

" Anda semua FAHAM tak apa yang saya cakap tadi?"

Apabila aku cakap aku tidak FAHAM, beliau mula naik angin. Aku memang tidak FAHAM dengan maklumat yang cuba di-FAHAM-kan oleh orang yang berusaha meng-FAHAM-kan kami itu. Semua orang di situ juga tidak FAHAM dengan apa yang beliau FAHAM dan kami semua sudah tersalah FAHAM dengan fakta yang beliau FAHAM itu. Aku lagi tidak FAHAM apabila beliau boleh salah FAHAM dengan cara pemakaian aku yang tidak perlu di-FAHAM-i itu. Apakah yang anda FAHAM dengan penampilan seorang perempuan yang menghadiri mesyuarat dengan memakai telekung sembahyang kerana beliau baru pulang dari surau??


Aku menjadi kurang ajar kerana aku bengang orang salah FAHAM dengan cara penampilan aku


KRONIK!!!



p/s: Saya pergi ke surau sebab SAYA ORANG ISLAM!!!!