Pages

13 April 2011

Wawasan 2020

Wawasan 2020 merupakan suatu matlamat yang perlu dicapai dan dikecapi oleh Malaysia. Apabila disebut Malaysia, ia bermaksud seluruh rakyat Malaysia. Semua yang berwarganegara Malaysia perlu berusaha untuk mencapai matlamat 2020.

Wawasan 2020 mempunyai 9 objektif yang merangkumi keamanan dan kebebasan rakyat, pembangunan insaniah serta kemajuan ekonomi. Untuk maklumat lanjut sila ke link ini.

----------------------------------------------------------------------------------

Tajuk entri ini sebenarnya bertemakan negara Malaysia. Aku bukan nak bercerita tentang sejarah Malaysia ataupun memberi komen tentang 1Malaysia. Aku cuma ingin memberitahu tentang event-event besar yang sedang dan akan berlangsung di Malaysia (area KL) pada tahun 2011 yang aku NAAAAAKKK~~~ sangat pergi.



SEPANG INTERNATIONAL CIRCUIT, Malaysia | Home of Motorsports
8 April - 10 April
Sepang International Circuit



15-17 April
KL Convention Centre, KL




Kuala Lumpur International Book Fair 2011
22 April-1 Me1
Putra World Trade Centre


Malangnya, hanya KLIBF 2011 saja yang mampu aku lawati sebab yang lagi 2 event tu berlangsung masa aku tengah final exam. Tak sabar nak pergi sebab nak cari buku-buku ini......










Kalau boleh dapat tandatangan author lagi best. Semoga aku dapat mencari dan membeli buku-buku ini dengan harga yang murah....hehehe




p/s: Aku masih belum berwawasan.....