Pages

08 April 2011

Nebbah Rok


Sudah lama aku tidak mengisi ruang dalam blog aku yang gelap dan hitam ini. Seingat aku (padahal baru usha tadi) kali terakhir aku menulis dalam blog ini adalah ketika krisis rusuhan yang melanda rakyat Mesir sekaligus menyebabkan rakyat-rakyat Malaysia berada dalam keadaan yang genting. (Dah cam tulis tinjauan literatur la plak).

Let's get back to the main title. Aku saje letak post ni ngan tajuk 'Nebbahh Rok' yang mana perkataan ini berasal dari Terengganu. Maksud sebenar perkataan tersebut adalah.....Menebas semak samun....YEAH!!!....lalang yang tumbuh kat blog nie lagi tinggi dari aku sbb skang aku ngah duk kat ats lantai n my lappy is on my chair....hehe...InsyaALLAH aku akan cuba utk menulis lagi lepas nie....hehehe

By the way, jom tgk apa yg berlaku spanjang blok nie x di update............



Research proposal presentation


*aku pon xtau nape aku letak gamba penjaga masa ni*



then, ada Kem Penghayatan Tumbuhan Herba kat Sg Congkak untuk penuhkan jam kredit kursus HE



*misai kucing sebagai diuretik*


seminggu lepas kem tu, kitorang ade Majlis Penganugerahan Pelajar Fakulti Farmasi dan aku sbg Exco Perhub. kenalah menghubungkan exco-exco yg len dgn pihak Dewan Besar Tun Rahah


*Dicussion dengan pihak dewan*


Dalam kesibukan aku menguruskan dinner tu, tetiba si Iqbal Danish ni masuk ward lak....



*unit pediatrik tu dpn umah aku je pon*

dan......

Nie lah gambaran dinner pada malam kejadian


*smart lak gamba pintu nie*


after semua program selesai, aku me-reward-kan diri aku sendiri dengan pulang ke Kg Paloh


*sambutan birthday Afiq yang ke-7*


Tapi, ade lagi satu tugasan yang perlu aku siapkan sebelum boleh enjoy....TINJAUAN LITERATUR!!!!!!


*sape nye tesis ntah*


belum sempat aku enjoy after siapkan LR tu, lagi satu kewjipan hidup sebagai pelajar muncul...FINAL EXAM!!!!!



*meja aku mmg sentiasa kosong dari notes-nmpak sgt mls study*


"Ya Allah, Tuhan yang Maha Pemurah, Engkau berkatilah ilmu yang kami pelajari dan Engkau permudahkanlah segala urusan kami, amiin"


*gambar dari surau TIBE*



p/s: Akhirnya~~~