Pages

18 April 2011

Demam

Aku pernah demam bola,
Aku juga pernah demam komik,
Demam tipu-tipu juga pernah aku rasa,
Tapi demam kali ini agak pelik.....

Demam dalam minggu final exam akan menyebabkan anda terasa agak bengang. Akan tetapi, itu semua kehendak dan ketentuan Allah. Oleh itu, keredhaan perlulah ada dalam mengiringi kekuatan diri untuk menghadapi ujianNya.

Malam sebelum exam Toksikologi, aku tetibe jatuh sakit (demam). Kesian aku punya room mate punya room mate punya room mate kerana terpaksa menjaga aku yang demam ini. Alhamdulillah, berkat usaha beliau mencari ubat dalam drawer aku, pagi itu aku bangun dengan segarnya. Maka bermulalah misi untuk aku membuat revision Toksikologi setelah tidur sepanjang malam dan hasilnya.......ENTAHLAH!!! Disini ingin aku ucapkan.........


"TERIMA KASIH CIK SNOOPY!!!!"



Sorry....I tak layan!!!!!!


p/s: Malam nie terus cancel nak stay up...hehehe