Pages

14 April 2011

14 April

Hari ini dalam sejarah. Pada tanggal 14 April 1971, Datuk Muhamad Rahmat telah mengumumkan penghapusan kelas peralihan bahasa Inggeris dalam Persidangan Gabungan Pelajar-pelajar Melayu Semanjung bertempat di Ipoh, Perak
(sumber: Arkib Negara)

------------------------------------------------------------------------------------

Pada tanggal 14 April 2011 pula satu sejarah telah terlakar dalam hidup aku. Buat julung kalinya tekanan darah aku turun dari 107/60 mmHg kepada 77/60 mmHg. Pada hari ini juga aku mempunyai perasaan takut untuk menunggang motosikal untuk ke K1. Pertama kali juga dalam sejarah hidup aku pergi mengambil peperiksaan dengan menaiki teksi. Sejarah paling bersejarah dalam hidup aku pada hari ini adalah.......


"Aku minum air yang mengandungi 2g gula dan suku mug air masak"



KRONIK!!!!!


p/s: Air garam sedap tak ye??