Pages

27 June 2011

Driver

Hari ini almost seharian aku berada di luar rumah. Seawal jam 9 pagi kami bertiga meninggalkan rumah menuju ke Pusat Bandar. Lebih kurang 6 jam kami diluar bagi menguruskan segala benda yang berkaitan dengan perjalanan umrah parents aku nanti. Alhamdulillah segalanya selesai dalam masa 6 jam itu. Niat dihati ingin melawat incik Akif tapi masa lebih mencemburui kami. Jadi pulut lepa (pulut panggang) SEDAP itu telah menjadi santapan aku. Maaflah, tiada rezeki anda wahai cik Nunu dan incik Adam. Dalam perjalanan pulang, umi berkira-kira dengan bak mengenai tarikh mereka mengerjakan umrah dan aku juga turut mencelah. Tetibe satu CADANGAN bernas dari bak aku muncul apabila aku bertanyakan soalan kepada mereka.

Umi : Umi balik sminggu lepah raye ni...

Aku : Owh yeke? Doh orang nok raye nge piyye kekgi?

Umi : Raye kolumpo je la

Bak : Dok pom awok kawin la sbelum pose nie. Kekgi bule raye dumoh mok ttue.


Beg dari Rayhar


Lif di pejabat Rayhar ada tingkat (-1)


Kerusi lambang KeluangMan di klinik


Pulut lepa SEDAP


Tempat buat passport


KRONIK!!!




p/s: saya lapar dan saya makan roti bluberi