Pages

26 March 2010

Untitled

Aku tahu masa itu emas
Jangan bazirkan harta karun dengan bermain-main
Jangan cuba halang aku
Aku bukan budak-budak
Dan aku tahu apa yang aku inginkan
Jangan minta sesuatu yang aku tak miliki

Semua yang aku mahu,aku dapat dengan usaha sendiri
Aku ada cara sendiri jadi biarlah aku bebas
Aku mahu main over and over
Aku mahu ruang sendiri
Jangan tanya aku kenapa...

Dewasa itu aset aku
Ceria sampai tahap maksimas
Mari bersama aku
Jangan cakap aku 'kronik' sebelum kenal

Letak beg ke tepi
Letak kerja rumah ke tepi
Aku tahu apa aku buat
Korang patut tahu jugak
Hidup ini mesti bebas
Tak kira apa jua
Inilah kehendak utama aku
Tapi........

Kahwin, ada anak, pertemuan dan perpisahan......
Itu semua boleh terjadi berkali-kali
Tapi alam persekolahan datang hanya sekali
Tidak kira hebat atau tidak
Itulah memori pahit manis yang akan kekal
BUAT SELAMANYA!!!!!!!!!





p/s: Missing dayah,syatul,mella,nadia and sema sooooo000oo0o0o much....LOVE U GUYS!!!