Pages

25 March 2010

~Buku Kanak-Kanak~

Pada tanggal 24 March, aku dan mereka-mereka yang berkaitan telah berkunjung ke Pesta buku yang diadakan di PWTC yang besar tu. Agak banyak la duit aku habis tapi aku rasa sangat berbaloi dan puas hati. Percaya atau tak, aku beli novel melayu yang sesuai untuk dbaca oleh budak-budak 13-15 tahun(maybe darjah 6 ble bace gak kot). Even buku ni lawak-lawak tapi sgt banyak moral value yang boleh di ambil dari buku-buku nie. Seperti biasa, GempakStarz adalah booth yang wajib aku pergi. Paling penting dan paling membuatkan hati aku lagi berbunga-bunga, aku berjaya mengganti buku Ubat Hati (penulis:Ustz CT Nor Bahyah) yang telah aku hilangkan dulu. Ini adalah buku-buku yang aku beli.......



Lawak Kampus : Teamwork




O.T.A.I


Misteri Luqman


Under 18 : End of Fear

Ubat Hati