Pages

11 October 2010

Kenaikan Pangkat

Hari ini tidak seperti biasa, bangun tidur, pergi kelas, merepek dan usik-usik sahabat-sahabat di BSH5. Hari ini aku sampai kelas agak lewat. Dr MJ sudah bersiap sedia untuk meneruskan kelas tutorial beliau tetapi niat murni beliau telah terhalang kerana masalah teknikal yang dihadapi. Oleh kerana cik Mayo tiada pada hari ini, maka aku yang bertanggungjawab untuk menyelesaikan masalah tersebut.

Carta Organisasi BSH5

Ketua Darjah
Dauz

Penolong
Wawa

Bendahari
Shah

Exco Teknikal
Zati

AJK Teknikal
~Aku~

Exco & AJK Kecerian
Semua Pelajar BSH5

Selesai membuka dan menolak segala benda, maka tutorial berjaya dijalankan dengan lancar. Itu sahaja untuk post kali ini. Aku dinaikkan pangkat dari pelajar biasa kepada AJK teknikal. Sekali lagi aku menjadi hero dalam belog aku sendiri. Sekian.