Pages

18 July 2010

3rd Year

Sudah lama tidak aku menulis di belog aku ini. Nak kata bz tidaklah sangat. Mungkin aku terasa malas untuk menulis. Terlalu banyak yang ingin aku kongsi dengan korang semua. Malangnya, masa dan keringat telah membataskan.

Sekarang aku sudah memasuki alam 3rd year. Bermakna hanya tinggal satu tahun lagi untuk aku menimba ilmu di UKM kampus KL yang tercinta ini. Aku sekarang tinggal di plaza rah yang sewanya amat mahal. Yuran aku juga telah mencecah RM2,000++. Tahun ini sudah tidak boleh berfoya-foya. No more sweet 20 or whatever. Aku akan berusaha untuk terus MARA kehadapan bersama-sama kawan-kawan serta sahabat-sahabat aku yang lain. Doakan yang terbaik untuk aku.

Lagi satu, speed untuk Celcom broadband di plaza rah ini tersangatlah slow. Nyut.Nyut. Letih nnya aku menunggu untuk suatu website itu memaparkan page nya. Maka aku berhajat untuk bertukat kepada Maxis or Digi atau mungkin juga aku akan mendaftar TM Streamyx untuk rumah ku ini. Tapi perlulah aku berbincang dengan housemat-housemat aku yang cute-cute ini. Itu sahaja untuk kali ini. Doakan kejayan aku disini.


p/s: Malasnya nak turun makan........