Pages

30 October 2011

Peteh Ganu Peteh




Aku happy....

Walaupun Terengganu KALAH. Dalam hati aku tetap sedih. Tapi, Negeri Sembilan worth untuk menang. Player mereka memang besh. Sebenarnya malam tadi seperti game Juara vs Naib Juara Kumpluan B. Nanti Piala Sumbangsih Terenggnu vs Negeri Sembilan lagi. Player mid-field Terengganu pula, silau dengan kepala botak Hai-O kot, that's why selalu tersalah passing kat player Negeri Sembilan. Anyway, aku tetap bangga dengan SHARBINEE dan MARZUKI. Hadi dan Manaf tidak berapa menyerlah malam tadi.

Alasan: Padang rosak.

Tapi memang padang agak tidak best malam tadi. Memang boleh nampak impact kerosakan padang terhadap game malam tadi. Aku suka 2nd gol Negeri Sembilan. Tahniah lagi skali kepada Negeri Sembilan.

TAHNIAH JUGA BUAT TEAM TERENGGANU YANG BERJAYA KE FINAL


Aku tak happy...

Penyokong Terengganu sangat TERUK. Baling bunga api dan terkena peenyokong di bawah. Baling botol air dan air tu terpercik kat aku (mood TENSION). Players sedih dalam stadium, penyokong bersorak pukul penyokong Negeri Sembilan di luar stadium.

Alasan: Tak de duit nak bermalam di hotel. So, bermalam free kat lokap lagi bagus.

Adakah itu dinamakan semangat kesukanan? Memalukan AKU, rakyat Terengganu yang lain, Mad Said, Wahid Endut dan banner Pok Usop.
Haiiiilah, sek kite!!!!


Semangat pergi menyokong


Macam-macam gaya


Punyalah ramai penyokong Terengganu tapi gambo KUNING gak aku amek


oh YEAH!!!


Banner Pok Usop yang lagi beso dari banner Mad Said

KRONIK!!!



p/s: Bola sepak adalah game berpasukan. Jangan salahkan 'lelaki soleh' seorang.