Pages

22 October 2011

Bola oh Bola


Alhamdulillah dan tahniah buat pasukan TERENGGANU yang berjaya meng-kalah-kan Selangor dengan aggregat 4-1. Bangga dengan pemain Terengganu especially incik Manap,Sharbinee,Asaári dan beliau yang paling aku minat,Marzuki. Terengganu mara ke FINAL menentang N. Sebilan. Tadi pergi menonton bola sepak di rumah Kak Mala aka adik abang ipar aku. Macam biasa, tentulah penyokong-penyokong wanita yang paling agresif dan bising bila menonton bola sepak termasuk aku. Agak malu disitu kerana biras kakak aku pon ada sama tadi.

Agak kuciwa dengan sikap penyokong Terengganu yang membaling mercun. Tahulah stok raya hari tu tak habis lagi tapi, agak-agak lah. Rilek arr boh. Beng mangak ngak.Haaaissssshhh!!!!!


The Pemain
-ehsan incik gugel-


The Penyokong

Haziq : Abang main bola tak pernah pon off side

Aku : Off side tu camne, abang?

Haziq : Hmmmmm.....entah.


KRONIK!!!



p/s: Nak anak macam Haziq bule tak??