Pages

07 December 2010

.:. Sehari bersama Enye .:.

Sepatutnya post ni aku tulis beberapa minggu yang lalu tetapi ke-bz-an yang dibuat-buat menghalang aku untuk menge-post post ini. Title untuk post ini adalah sempena hasil aku bersama Enye aka Mohammad Haris Danial sepanjang perjalanan kami ke Kuala Lumpur dari Kuala Terengganu. Perjalanan selama 7 jam itu aku rasakan agak panjang apabila Enye mula buat hal dan meracau di dalam kereta. Bagi mengurangkan keganasan beliau, aku menyuruh beliau posing untuk meng-capture gambar beliau. Inilah hasilnya.....


"Saya sangat sayang bear saya"



Enye bajet cute


Lesung pipit sebelah je cam abah ye



"Saya adalah Enye dan bear saya adalah Haris Danial"



Muka boring =(



Abang Enye n Adik Akim



Setelah penat mengejar burung


Setelah sekian lama, baru aku tersedar bahawa si Enye ni sudah terkonpius dengan nama beliau. Beliau mengaku diri beliau sebagai Enye manakala Haris Danial adalah bear kesayangan beliau. Addooyyyaii!!!!