Pages

26 March 2012

Hati Emak

Semalam kakak aku call minta tolong aku orderkan pizza. Umi dan bak aku tidak ada selera tetapi teringin nak makan Tuna Temptation, katanya. Jadi aku mula mengorder. Nak dijadikan cerita, aku tersalah order pula. Tuna Temptation - regular. Memandangkan keadaan tidak mengizinkan jadi umi aku hanya makan satu slice sahaja.  Sebagai ganti, aku buatkan beliau 'kek triple' (kata beliau). Alhamdulillah, beliau tidak ambil hati. Sebesar mana pun kesalahan kita, mereka akan tetap maafkan kita sebab hati mereka yang paling rapat dengan hati kita.



Peminat baru BB. Beliau akan habiskan 2 buah buku BB sebelum tidur, SETIAP MALAM


KRONIK!!!



p/s: Maafkan saya wahai abang Polis sebab paksa anda patah balik untuk ambilkan 'kek triple' untuk umi saya ini.....huhuhu =(