Pages

10 December 2011

Tak tahu apa yang terjadi

Aku sangat malas hari ini. Terasa berat sekali untuk melangkah kaki menghadirkan diri ke kelas petang tadi. Pagi esok aku akan pergi ke taman strawberry untuk menghabiskan waktu cuti bukan aku yang cuti, tapi. Teacher Baei berjanji gerak pukul sepuluh pagi tapi belum tentu janji ini beliau akan tepati. Biasalah bila sudah berjanji untuk berkumpul sebelum pergi, memang akan lambat jadinya. Jadi, aku rasa bolehlah aku teruskan berjaga lagi sebab tetibe terasa hilang letih mata kiri setelah meneguk setin nescafe. Ikutkan hati, mahu saja aku melayan movie tapi masalah manuscript masih belum selesai lagi. Sedang menanti jawapan dari sv. Apalah nasib aku nanti. Berserah sajalah pada Ilahi.


Ini bukanlah buah ceri mahupun strawberi


KRONIK!!!



p/s: kalaulah future child aku baca entri ni.........