Pages

31 January 2010

.:sHiR0 oh $Hir0:.

Mlm td cik faten ajk aku study sesame. Terase cam PJJ la plak coz diye kat KTSN n aku kat Kg Paloh. Mule-mule 2 aku cam da nantuk p cam byk gik yg x study so, aku time je r invitation cik faten 2. Since aku takut nk turun bwh utk wat air, so aku pggil SHIRO-my kucing, utk tman aku...hihi. Mase 2 shiro duk conok2 tido dpn tv p sbb aku da desperate, aku kjutkan gak shiro. Shiro sgt setia temankan aku spnjang aku wat air kopi '0' kat dapur. Sbg balasan, aku bg ye mnum air dutch lady choc yg sjuk. Sebaik sj shiro mnjilat air 2, terus diye build defences cam de sumthing nk kaco diye. Aku cam da takut da,p upe nye shiro trkejut air choc 2 sejuk sgt. Siap je wat air, aku trus mnuju ke arah tgga, menyusuri ruang tamu yg sunyi n gelap. Tetibe bulu roma aku meremang bile ade sumthing yg melintasi aku. Aku branikan diri utk memandang ke arah tgga dan dgn serta-merta hati ku berkata,

Haish!! shiro nih

Sampai je dpn pintu blk, shiro trus mnuju ke tmpat diye tito td n pjamkan mate. Musti diye bengang gile ngan aku...hahaha...tq n sowi shiro =p


Pg tadi aku x nmpak kelibat shiro. Aku tny umi n bak n dorg kate dorg pun x nmpak shiro. sampai r skang bayang shiro pun x nampak. Bak kate maybe shiro majuk coz pg td umi x bagi diye masuk umah. 2,3 menjak nie shiro cam da nyanyuk coz diye suke-suki je nk 'mbuang' kat dlm umah. Perangai diye pun cam da len sket. Ntah2 shiro ni buang tebiat nk mati kot. Oh, shiro jgn r mati agi coz nanti xde org r nk temankan aku. Pulanglah SHIRO...........